Hello! Here You Are :)
About Friends Entries Credit
Four
Dec 20, 2012 | 10:14 PM | 0 comments
Assalamualaikum.

Alhamdulillah, macam semua orang tahu 19.12.2012 alaaaa hari rabu haritu result PMR keluar. Saya tak banyak A pun. 5A je. je. je. Menyampah en. Macam 9A je, 8A je, 7A je, 6A je. Hahahahah k stop. Saya gurau je. Jangan terasa k. Saya tak kisah sgt, saya redha. Itu je rezeki saya, saya tahu usaha saya sikit sgt. Dan saya bersyukur sgt. 5A bg saya dah cukup. Yelah, saya bukan pandai mana pun.

Saya tk mintak apa pun dari parents atau sesiapa kira macam tuntut hadiah kepeeww, Hahahaha, layak ke dapat 5 dari 9 subject nak mintak hadiah. Langsung tak.

Sebenarnya kan sebelum saya pergi sekolah, saya dah check dulu via text. Sedih tahu tak dia kata dapat 5A 3B 1C. Hmm, tak sampai target saya, tak dapat kalahkan abg & kakak saya. Cedih wehh, kau apa tahu ? Ishhh, hmm. La tahzan inallaha ma'ana. And i fikir masa tuh C nya Arab. Yelah time trial Arab saya fail. Yknow what Arab saya A. Alhamdulillah. Mak abah saya seronok sgt even dapat sikit je A. Time call mak, suara mak macam nak nangis tahuuu ? Mak kata tuh yg mak abah nak sgt. Tak sangka dapat gembirakan mak abah. Dapat banggakan mereka. Ya Allah ! Terima Kasih Ya Allah ! :')

Time dapat je result kat sekolah and i like hmm alaaa dah tahu resultnya, watlek je ah. Ustazah lagi ah `Tahniah, awak dapat 1C' hahahahha cedih ustazah cakap mcm tuh. Ustaz Azrul kat sebelah je. Terus tgk Gred Arab......dapat A. I jerit ykow kat ustaz. Asif. Hahahaha excited sgt. Ustaz terkejut kot. Balik tuh terus text ustaz thanks semua, tanya kenal siti amirah tak ? Takut ustaz dah lupa, dah sebulan tk jumpa en. Ustaz like `siti amirah bt bla bla tuh kan ? tak kan lupa kot, siti yg menangis kat kelas sebab tk lulus Arab time trial tuh kan? hehe' hahahahahhahaha malu gilaaaaa weh. Ustaz cakap 'Malu tuh bagus dari tk tahu malu langsung' Ya Allah ! Rindunyaaaaaaa dengan ustaz. Terima kasih Ustaz Azrulsham ajar saya yg langsung tk faham pape Arab sampai faham. Syukran Syukran. Alhamdulillah.

Tahniah kawan kawan saya yg lain. Whatever yr result, you must be pround of yrself. Korang dah usaha. Redha & La Tahzan. Setiap yg berlaku ada hikmahnya. Semoga korang lebih berjaya dimasa akan datang. Aku sentiasa doakan korang. Paling penting, jangan lupa aku k. Haipp nak nangis pulak. Hahahaha cukup lah.

Senyuman mak lagi penting :)


Sekian.

Older Post
Follow @MiewaaaShaihani