Hello! Here You Are :)
About Friends Entries Credit
One
Dec 3, 2012 | 11:05 PM | 0 comments
Assalamualaikum ! :)

Fuhh akhirnya blog ni jadi gak lepas 2 hari edit. Yelah dah lama tk guna blog ni. Dah sakai angat angat dah. Haha. Posts yang lepas lepas aku dah draft kan. Yeshhh rasa malu nak bg orang lain baca lagi. Nak delete sayang, kanangan kot. Lol.

Well, im happy with my life now. Yes, i guess. Couple ? NO ! Single ? YES I AM ! Dah sebulan lebih jugak aku single. Kenapa single ? Hmm, biarlah aku dengan dia je yang tahu. Bukannya orang lain faham. Akmal, thanks for everything :) Cuti ni aku nak spend time dengan family akuuuuu. Dorang lah banyak buat aku happy time cuti ni. Cerita problem semua. Dorang buat lawak setiap hari. Dannnn aku selalu cite kat mak aku pasal kawan2 aku & cakap pasal kahwin. Gatal dah aku ni. Hahahaha eh kira okay lah fikir masa depan.

My dear friends, IMISSYOU GUYS :( Aina, Najwa, Afisha, Wani, Ejan, Alin and semua lahhhh. Aku rindu time kita semua rapattttttt yg macam dulu dulu tuh, sebelum kita gaduh gaduh. Kita bahagia je kan ? Im sorry. Entah kenapa aku rasa kita semua dah tak macam dulu. Aku pun dah jarang en cite pape kat korang. Ahh, i dont know whats wrong with me. Ainaaaaaaa ! Yknow what sekarang aku nak cerita pape kat kau pun aku rasa macam aku ni membebankan kau & aku ni menyemak. Aku tk tahu kenapa aku rasa macam tuh. Bila aku baca tweet kau, kau sedih aku nak sangat tanya kenapa dengan kau tapi aku takut kau kata aku busybody. Aku tahu kau bukan macam tuh kan ? Bila aku dah tanya kau kata nanti kau cerita. Tapi sampai sekarang tak cerita. No, aku bukan  saja nak semua orang tahu cume aku tak tahu macam mana nak bgtau kau. ILOVEYOU, Aina :) Sorry sgt korangggggg, aku ni memang sensitif sikit. Hehehe

Result PMR keluar 19.12.2012 en ? Takutnya. Aku takut tak dapat apa yg aku nak kan. Aku takut aku kecewa kan mak ayah aku. Aku tknk dorang sedih, dorang kecewa. Ya Allah, harap harap dapat keputusan yang baik. Amin~ Eh, tetiba teringat 1Ilmu, 2Ilmu, 3Ilmu :') Rindunyaaa kat merekaaaa. Korang jangan lupa aku k. Aku doakan kita semua dapat result yang baik. And for sure 9A ok ?



Sekian.

| Newer Post
Follow @MiewaaaShaihani