Hello! Here You Are :)
About Friends Entries Credit
Three
Dec 6, 2012 | 11:43 AM | 0 comments
Assalamualaikum ! :)

'Hi, saya pun ada perasaan.' Aku penat jaga perasaan orang. Perasaan aku ? Aku penat sangat wehh. Aku anggap kau kawan baik aku. Yes, dari form1 kita rapat. Kau banyak tolong aku, dengar problem aku lagi2 time kita duduk kat asrama dulu. Tapi kenapa kau dah lain. Aku tahu kita dah tk satu sekolah lagi tapi serious aku tk faham kenapa kau dah lain sangat sekarang. Kau cakap lepas je macam aku tkde perasaan. Motif ? Kau marah aku ? Kau tk puas hati dengan aku ? Cakap wehh, bgtau aku. Aku minta maaf kalau betul aku ada buat kau marah, tk puas hati semua. Maaf sangat.

"kenapa kau single ? ke kau dah ada orang lain?" 

Aku single ke couple ke bukan masalah kau. Aku tkde lah curang & game orang. Aku masih tahu jaga perasaan orang lain. Aku clash ada sebab. Kalau nak tahu tanya baik baik boleh kan sayang ? Hmm.

"kau ni memang suka patahkan hati orang eh ? ishh tahu lah dah kena tinggal dengan abg lovely kau"

Watch out your mouth bitch. Aku tak pernah patahkan hati sesiapa. Aku tak tahu lah pernah tanpa aku sedar. Bitch please. Aku tk terima orang pun aku reject elok elok. Aku nak kawan dengan semua orang. Aku bukan jenis terima semua lelaki, couple dengan semua lelaki macam kau. Aku tahu jaga diri aku. Aku masih boleh kawan dengan ex aku. Aku boleh baik dengan semua orang. Fyi, aku bukan kena tinggal dengan abg lovely lah sangat tuh, aku yg mintak break. Faham ? Kau tk tahu pape jangan main cakap wehh. Abg lovely tuhhhhhh pun bukan nya penting sangat. Setakat abg angkat. Aku ada abang kandung yg lebih memahami aku, yang boleh buat aku happy.

Banyak lagi yang kau cakap malam tadi yang buat aku sakit hati. "wehh kau bangang ke apa ? tahu jaga perasaan orang tak ? jangan nak buat orang sakit hati je. hahahahhahaha fyi bukan abg lovely tuh yang tinggal kan aku. Kau tak tahu pape, diam je lah. hahhahaha assalamualaikum" Haaaa amek kau, aku reply text kau yg last kali macam tuh kan ? Ada kau mintak maaf semua ? Tak kan. Aku dah lama sabar dengan kau. Aku masih anggap kau kawan aku. Aku sentiasa maaf kan kau.

Sorry, aku nak luahkan apa yg aku rasa je sekarang ni....

Ada orang boleh buat saya happy tak ?

Sekian.





Older Post | Newer Post
Follow @MiewaaaShaihani