Hello! Here You Are :)
About Friends Entries Credit
Two
Dec 5, 2012 | 9:03 PM | 0 comments
Assalamualaikum ! :)

Cuti sekolah ni aku macam banyak membazir masa je. Tidur, makan, online, tgk cerita. Astaghfirullahalazim. Aku kena berubah. Mak asyik complain pasal pipi aku je. Tapi en aku rasa pipi aku macam biasa je. Hahaha.

Mak: Ct, kurangkan lah tidur. Mak tgk pipi ct dah bulat mcm tuh, tembam sangat.
Me: Hahahaha, yeke ? Mana ada.
Mak: Mana tak nya asyik tidur, makan. Tidur, makan. Tidur lepas subuh pulak tuh.
Me: Hahahaahahahahahhahaa in shaa Allah mak.

Adik aku pun sama je, cakap benda sama dengan mak. Its okay. Dah biasa. Nanti naik sekolah macam biasa balik lah. Percayalah. Eh, rindunyaaa nak sekolah. Barang sekolah semua dah beli. Well, semangat kan. Beg sekolah, pensil case, kasut semua dah. Hihihi. Abah nak sangat aku pindah, kalau boleh abah nak aku sambung B.Arab.

Abah: Ct tknk masuk Kolej Islam ke ?
Me: Hmm, ct bukan pandai pun, bah. Lagipun susah lah.
Abah: Tuh lah, tknk belajar betul betul. SMKA tk mohon ?
Me: Haaa, ct nak masuk SMKA tapi susah gak, dia nak yg pandai je. Harituh try mohon online tp website        dia tak leh bukak pulak.
Abah: Kalau nak stay STAR, masuk asrama lahh senang sikit. Mak abah boleh lawat selalu gak.

Haaaaaaaaaa, yg tuh aku tk setuju. Aku tknk duduk asrama :( Hahahaha, duduk asrama seronok sebenarnya tp tk boleh lah duduk jauh dari mak. Hmm, i bukan anak manja ok ? Entah lah, nanti lah fikir. Tunggu result dulu. Haipp tk boleh jadi ni. Bila cite pasal result je, jantung ni hah rasa macam dup dap dup dap je. Duduk pun rasa gelisah. Takut sangat tk dapat apa yg kita target. Aku target tak tinggi pun. Well, aku bukan lah pandai mana. Esok start tuisyen, yeayy !!!!!

Mesti best en Aina kat Beijing sekarang ni ? Nanti Afisha pergi Korea pulak. Hmm, jelesnya. Mak kata tkpe, nanti dah besar aku yg bawak family aku pergi holiday, kumpul duit semua. Lagipun aku dah pernah pergi luar negara. Hahahaha, ok mak. Aku tk kisah sangat pun. As long im happy with my family, everythings gonna be okay~ 


this girl was tired with love things, fake smile. she try the best to make all people around her to be happy.
Sekian.

Older Post | Newer Post
Follow @MiewaaaShaihani